INSPI#46 Lust voor het oog

Met zo ontzettend veel reclames en video’s op het web is originaliteit een belangrijk goed! Als jouw reclamefilm of promofilm dertien in een dozijn is heb je grote kans dat de kijker jouw film zo weer vergeet of niet eens afkijkt. Zorg dus dat je film iets toevoegt voor de kijker.

De volgende drie films hebben net dat beetje extra doordat ze op een hele originele manier hun boodschap hebben verpakt. Een deel van die originaliteit zit hem ook vooral in de art direction. Oftewel hoe is het plaatje vormgegeven? Denk aan setdressing, kostuums etc. Van lekker over de top en gedurfd in de Aldi reclame, tot sprookjesachtig in de commercial van Milka, en eigenwijs en retro in de reclame van Apple.

Meer weten over hoe jouw film nu het verschil kan maken, klik dan verder naar onze pagina’s over reclamefilm of promofilm.

https://www.youtube.com/watch?v=ev1sLxEz7lE

 

https://www.youtube.com/watch?v=La4HRfL5tV4

 

 

Laat een reactie achter